Vilket lustigt sammanträffande!

Just idag när jag har bloggat om hur många besökare jag har haft så har allas vår Vicke Vikström själv bloggat om hur dumt det är att sätta ut sin statistik i bloggen. Det får en att känna sig lite dum för Vicke är något av en glädjespridare här i bloggvärlden. Man vill inte att han ska vara arg på en. Vicke skänker verkligen - precis som han skriver i sin blogg att han vill - glädje och tröst till sina medmänniskor.

Vicke skriver också om att det fuskas på bloggportalen och att vissa skumma element går in för att dumpa betygen! Man tror inte att det är sant. Tänk att det ska finnas så förbannat många ogina typer. Ärligt talat så tror jag att Sigge har tappat intresset för bloggportalen. Han har inte tid att styra upp det som behöver styras upp. Det är ju samma krönikor och intervjuer som har stått ända sedan i somras. Det känns som om han har övergivit sitt skötebarn! Han har förmodligen redan helt andra projekt på gång. Skriver kanske på en bok.

Förlåt kära Vicke att jag satte ut min statistik! Men om du har läst min kommentar på din  blogg så förstår du varför.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Som en oas i öknen...

... eller som en mistlur i dimman, är denna blogg. Den ger dig hopp, vägledning och själslig svalka.

RSS 2.0