Ögonblicksbild av John Abruzzi!

John Abruzzi i farten med att hugga handen av T-bag!Så vidrigt att denne man faktiskt inte alls hade blivit kristen. Visst misstänkte man att allt var lögn, men att han var så kallhamrad hade man inte gissat. Att hugga handen av T-bag! Det värsta jag har sett på mycket länge. Visserligen är T-bag ovanligt vidrig för att vara skurk, men han har en lite cool stil, trots allt. Han är en personlighet. Egentligen är han och Abruzzi lika vidriga. Hoppas de tar kål på varandra i slutändan så att de goda kan få fritt spelrum.

De goda är väl Scofield och Linc samt Sucre och den svarta killen som låtsas vara i Irak. Andra säsongen av Prison Break är nu slut, men tydligen börjar säsong 3 redan på måndag. Gastkramande. Man undrar faktiskt också hur det ska gå för den förvirrade Haywire med den fina hjälmen där han vinglar fram mitt i natten på en flickcykel. Den vita självlysande overallen kan ligga honom i fatet...


Kommentarer
Christer Vicke Vikström

Jag har missat så många avsnitt, så jag hoppar inte på tåget igen!! Sköt om dig o njut av dagen.
Vicke

2006-10-12 @ 06:35:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Som en oas i öknen...

... eller som en mistlur i dimman, är denna blogg. Den ger dig hopp, vägledning och själslig svalka.

RSS 2.0