För övrigt undrar jag...

....vad som hände med E-types vikingaby? Jag hade verkligen sett fram emot att få läsa om hur den växte fram. Nu har jag förstått att han har tröttnat på att allt ska dras i långbänk. Och så är det ju ofta med entusiaster - jag är likadan - man vill se resultat snabbt och att sitta i möten med kostymnissar är inte vad man drömmer om. Om såna visionära resultatmänniskor skulle släppas lösa lite mer så skulle vårt land sjuda av kreativitet och aktivitet. Istället dör allt vid tråkiga konferensbord. Det är så synd.

Den som har läst Martin Erikssons bok Sveakampen vet hur skickligt denne popikon frammanar 800-talets Birka. Jag hoppas få läsa nyheter om hans vikingaby snart.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Som en oas i öknen...

... eller som en mistlur i dimman, är denna blogg. Den ger dig hopp, vägledning och själslig svalka.

RSS 2.0