Bästa låt just nu är...

Time Will Let you Go, all Alone and Break med Raised Fist

Visserligen har jag rent allmänt lite svårt för manliga hysteriska skrik av typen The Haunted och Hatebreed. Jag tycker att det låter för mycket oj-vad-jag -är arg-på-det-här-samhället-och-jag-vill-bara-skrika-ur-mig-det-och-jag-fortsätter-att-göra-det-trots-att-jag-
har-fyllt-30-och-borde-veta-bättre-än-så. Men just i den här låten funkar det ypperligt. I övrigt har jag inte hört så mycket Raised Fist.

Det är ovanligt mycket rytm för den den här genren. Den går på högsta volym varje gång jag tar bilen nånstans. Och jag njuter.




Kommentarer
sandraa,

Jag måste säga att jag verkligen håller med dig om denna låt. den funkar verkligen!
din dotter Siri sa åt mig att kommentera något, för du skulle bli så glad då. så nu har jag gjort det. men jag håller fortfarande med om det du skrivit.

//Sandra

2008-01-11 @ 15:53:12
URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Som en oas i öknen...

... eller som en mistlur i dimman, är denna blogg. Den ger dig hopp, vägledning och själslig svalka.

RSS 2.0